Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Gewoon Compleet

Het beheersysteem bevat alle mogelijkheden die gewenst zijn doordat dit eenvoudiger per klant is aan te passen. Dit betekend dat niet elke eindklant hetzelfde systeem ziet, maar het bij elke eindklant wel op dezelfde manier werkt. Eenvoudig te beheren voor de reseller en toch op maat voor de klant. Uw eindklant kan inloggen op hetzelfde systeem maar heeft slechts toegang op de onderdelen die u als reseller heeft geconfigureerd. Geen zorgen, de configuratie kunnen wij eventueel ook voor u doen.

Wanneer een gewenste oplossing niet (eenvoudig) mogelijk lijkt te zijn kijken wij samen met u als reseller naar de mogelijkheden van maatwerk. Dit kunt u geheel zelf uitvoeren of aan ons geheel white-label uitbesteden.

Alles geïntegreerd in een systeem

Geen extra extensies of plugins meer nodig.

Producten en projecten

Beheer je voorraad of portfolio

Een onbeperkte hoeveelheid van alle soorten producten kunnen hier worden beheerd. Zelfs een mix van huizen, voertuigen, aanstekers en frisdrank is geen probleem. En dit allemaal met hun eigen specificaties en voorraad. Prijzen (eventueel voor een webshop) zijn in te stellen per klant(groep), per land of eventueel specifiek voor een klant. tevens kunnen hier verzend en betaalmethodes worden beheert, geheel door de eindklant zelf.

CMS

Eenvoudig zelf pagina`s maken

Bouw de volledige website op door enkele pagina`s te maken en deze in te vullen. Dit kan elke reseller doen voor een klant, waarna de klant zijn website verder naar wens kan aanpassen. Het toevoegen van formulieren, slideshows, Youtube video`s en nog veel meer. Zelf een webshop bouwen is ook geen probleem, voeg zelf een winkelmandje en het bestelproces toe en klaar is kees! Er moeten vervolgens wel nog wat producten aangemaakt worden om te verkopen...

Export

Alle data overal beschikbaar

De export module is beschikbaar om vanuit de diverse andere module PDF of Excel bestanden te openen. Zo kunt u bijvoorbeeld bij de producten eenvoudig een PDF met een productpresentatie openen en afdrukken. Denk ook bijvoorbeeld aan het afdrukken van voorraadlijsten, het genereren van pakbonnen, facturen en RMA formulieren of het exporteren van omzetrapporten. Ook kan op deze manier een export gemaakt worden van alle data om vervolgens in een andere applicatie te gebruiken. Denk hierbij aan een export naar een boekhoudpakket of extern voorraad beheer systeem.

Afbeeldingen bewerken

Eenvoudig, snel en geoptimaliseerd

Het bewerken van afbeeldingen is vaak een tijdsintensieve bezigheid. Met dit onderdeel kunt u supersnel alle afbeeldingen tegelijk bijsnijden, voorzien van een watermerk en direct geschikt maken voor gebruik op de website of in een nieuwsbrief. De reseller kan voor de klant enkele standaard formaten instellen, waarna de klant zelf afbeeldingen geautomatiseerd kan bewerken volgens deze instellingen.

Facturen

Zelf maken en e-mailen

Binnen dit onderdeel kunnen geheel zelf facturen opgesteld worden, met automatische herhaling, automatische nummering, invoegen van producten en diensten en importeren en combineren van eerder gemaakte orders of bestellingen. Elke factuur kan direct naar een klant verzonden worden per e-mail, of kan afgedrukt worden, allemaal in een eigen huisstijl of op eigen briefpapier. Optioneel kunnen betalingen bijgehouden worden, waarbij het tevens mogelijk is om direct in de e-mail naar de klant een link te sturen waar deze klant kan betalen met iDeal, Creditcard of een van de tientallen andere manieren.

Weblog

Verspreid nieuws over de wereld

Het beheren van nieuws met video`s, afbeeldingen en reacties van bezoekers. Dit nieuws kun je vervolgens gebruiken om te plaatsen in een nieuwsbrief, op de website en op social media. Nieuwsberichten worden automatisch geoptimaliseerd voor zoekmachines doordat kernwoorden gedetecteerd en gebruikt worden voor meta data. Ook bij het plaatsen op social media worden automatisch de correcte afbeeldingen en teksten herkend.

Nieuwsbrieven

In eigen huisstijl, eenvoudig te verzenden

In te delen in diverse campagnes, met elk hun eigen doelgroep en e-mail lijst. Eenvoudig e-mail adressen importeren en na selectie van een of meerdere producten, projecten en/of nieuwberichten is de nieuwsbrief al klaar. Natuurlijk kan er ook gewoon zelf content ingevoerd worden. De nieuwsbrief start met verzenden op een ingepland tijdstip of direct. Na verzending worden alle e-mail adressen automatisch verwerkt, e-mail adressen die niet meer bestaan worden uitgefilterd voor de volgende keer, en van de berichten die terugkomen zijn de statistieken eenvoudig inzichtelijk.

Bestellingen

Een overzichtelijke lijst 

In dit gedeelte worden alle orders die binnen komen via de website/webshop bijgehouden. Vanuit hier kunnen pakbonnen, besteloverzichten en zelfs offertes afgedrukt worden, gebaseerd op een geplaatste bestelling of op een aangevraagde gewenste configuratie van een bepaald product of dienst. Deze orders kunnen direct online betaald worden als zijnde pro-forma factuur, of kunnen bij de facturen geïmporteerd worden. Als u een eigen boekhoudsysteem gebruikt is het natuurlijk handig om de orders van een bepaalde periode direct te exporteren.

Betaal portal

Direct online betalen 

Dit onderdeel zorgt voor de afhandeling van betalingen via de website van de klant zelf. Betalingen kunnen direct vanuit een webshop gedaan worden, of bijvoorbeeld via een e-mail die verzonden wordt vanuit het onderdeel facturen. De betaalmogelijkheden zijn zeer uitgebreid en altijd op maat uit te breiden. Enkele betaalmogelijkheden zijn momenteel: iDeal, Creditcard, Bancontact/MisterCash, Sofort Banking, Giropay, Achteraf betalen (Afterpay, Billink), PayPal etc.

Pakketten Verzenden

Koppelingen met PostNL en DHL

Automatisch voormelden en verzenden van pakketten, waarbij klanten een e-mail kunnen ontvangen met track en trace code. De webshop krijgt geautomatiseerd een terugkoppeling van de status van het pakket: is deze aangenomen, nog onderweg of wellicht zelfs onderweg retour. Alle pakketten worden vanuit de andere onderdelen automatisch geïmporteerd, zoals bijvoorbeeld vanuit de webshop. Dit onderdeel wordt sterk aangeraden wanneer er meerdere pakketten per dag verzonden worden. Hierdoor worden tevens de kosten bij de postbezorgers voordeliger.

Gebruikers en klanten

Groeien zonder meerkosten

Een onbeperkt aantal medewerkers en een onbeperkt aantal (webshop)klanten kunnen beheerd worden, zonder dat de kosten voor de reseller stijgen. Natuurlijk kan de reseller wel aan eindklanten een bepaalde fee per medewerker vragen. Alle klanten kunnen (optioneel) een inlogcode krijgen om eventuele factuurhistorie in te zien of hun eigen gegevens aan te passen. Ook kunnen afspraken gemaakt worden om bepaalde klanten andere prijzen/kortingen te geven, of andere manieren van betalen te accepteren. Wachtwoorden worden beveiligd opgeslagen met SHA-2 encryptie (een hele goede beveiliging).

Website

De front-end

Natuurlijk komen alle onderdelen samen op de front-end, de website zelf, die ingericht kan worden als eenvoudig visitekaartje of als volledige complexe webshop. Een template is eenvoudig te stijlen in de huisstijl van de klant en kan optioneel volledig uniek op maat gemaakt worden. Het is tevens zeer eenvoudig om bepaalde onderdelen van de website separaat te stijlen en in te passen in de huisstijl van de eindklant. Dit kan geheel door resellers gedaan worden mits hier kennis aanwezig is van CSS (en optioneel HTML, Javascript). In een persoonlijk gesprek kunnen wij u de meeste verschillend, eenvoudige en complexe voorbeelden laten zien van de vormgeving van diverse eerder gemaakt templates.

Backups

Geautomatiseerde database backups

Bij het inloggen van elke gebruiker wordt er een backup gemaakt, zodat alles wat deze gebruiker fout zou kunnen doen direct herstelt kan worden. Om te herstellen kan gekozen worden uit een lijst met backups, deze kan dan direct door de reseller worden teruggezet met een enkele klik op de knop. Een totaal gebrek aan technische kennis is dus geen enkel probleem om een klant binnen 2 minuten weer gelukkig te maken met het herstellen van een backup.

Dashboard

Totale controle met een eenvoudige interface

Vanuit het dashboard kan direct gekozen worden voor het openen van een van de hier beschreven onderdelen. Voor elke klant is aan te geven welek onderdelen beschikbaar zijn, en welke enkel voor u als reseller zichtbaar zijn. Dit dashboard heeft een standaard interface die, optioneel, voor u als reseller volledig in uw eigen huisstijl gemaakt kan worden. Deze interface op maat hoeft dan slechts een keer gemaakt te worden, en kunt u vervolgens voor alle klanten inzetten.

Meer modules

Natuurlijk wordt het systeem continue uitgebreid en zit er nu nog veel meer standaard in... maak een afspraak voor een compleet overzicht.

Vrijblijvende Afspraak